Wanita Hempap Bayi Guna Lesung Batu Kerana Kecewa Kekasih Tak Mahu Tanggungjawab

Wanita Hempap Bayi Guna Lesung Batu Kerana Kecewa Kekasih Tak Mahu Tanggungjawab | Kecewa dan Malu diketahui warga karena melahirkan seorang bayi hasil dari hubungan gelapnya,seorang ibu sanggup membunuh dengan mencekik dan memijak sebelum menghempap bayinya menggunakan batu hingga tubuh bayi itu hampir hancur.

pijak bayi, pukul bayi, hempap bayi dengan lesung batu

Perbuatan terkutuk itu di lakukan oleh Lela 40 Telah membuatkan warga desa karang gempar.Mayat Bayi jenis kelamin lelaki yang dipercayai lahir pada 22.05.2016 kelmarin telah pun dibedah siasat dan mendapati luka di seluruh badan dipercayai terkena hentaman benda keras di tubuhnya.tulang tulang bayi juga di dapati patah.

Menurut pengakuan Lela,ia memang mempunyai hubungan gelap dengan seorang lelaki 50 tahun yang merupakan warga kampungnya.

Kesal karena kekasih gelapnya itu tidak mahu bertanggung jawab,ia kemudian membunuh bayi itu dengan cara sadis.

“Saya kesal dengan dia karena tidak mahu bertanggung jawab,padahal sebelumnya dia sudah berjanji akan menikahi saya,kekesalan itu saya lepaskan kepada bayi saya,saya melahirkannya sendiri,saya bunuh sendiri.kata lela pada kepolisian purbolinggo jawa tengah 24.05.2016.

Lela mengaku selepas ia melahirkan bayinya tanpa bantuan siapa pun, dia terus mencekik dan memijaknya hingga terdengar bunyi tulang patah,berang karena bayi masih menangis kemudian ia mengambil lesung batu dan menghempap  bayi malang itu dan menguburnya di belakang rumah.

Ketua polis AKP.M Gunawan mengatakan perbuatan keji Lela terungkap setelah ada seeokor anjing mendekati dan cuba mengorek tanah kuburan yang tidak terlalu dalam itu.

dia terus mencekik dan memijaknya hingga terdengar bunyi tulang patah

Kakak Lela yang berkebetulan lalu di sekitar kawasan merasa janggal karena ada seekor anjing cuba menarik narik kain berdarah dari dalam tanah berhampiran rumah adiknya.

Ia pun menghampirinya dan menggalinya hingga ia menemukan mayat bayi malang tersebut..

Tidak menunggu lama, ia pun mengadikan perkara itu kepada ketua kampung untuk segera dilaporkan kepada pihak polis.

Selanjutnya Lela ditahan dengan pengakuannya sendiri dan dibawa kehospital untuk mendapat perawatan.

Ketika anggota membuat penyelidikan dirumah Lela,mereka menemukan pisau digunakan untuk memotong tali pusat bayi,kain berdarah,dan juga lesung batu yang penuh dengan darah serta beberapa cebisan daging yang melekat.

Untuk pertanggung jawapan pelaku,ia terancam hukuman 15 tahun penjara,manakala kekasihnya gelapnya yang memiliki isteri dan anak itu masih dalam buruan polis yang di fahamkan hilang secara tiba tiba.
Wanita Hempap Bayi Guna Lesung Batu Kerana Kecewa Kekasih Tak Mahu Tanggungjawab Wanita Hempap Bayi Guna Lesung Batu Kerana Kecewa Kekasih Tak Mahu Tanggungjawab Reviewed by OH Buletin on 7:54 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.