Alami Penyakit Kemaluan Aneh 'Padah Kencing Ditanah Kubur'

Alami Penyakit Kemaluan Aneh 'Padah Kencing Ditanah Kubur' | Pada sesiapapun janganlah kencing sembarangan,bila tersilap tempat tanggunglah sendiri akibatnya,seperti yang berlaku pada seorang lelaki berumur 40 tahun yang bekerja sebagai pemandu taxi.

gambar kubur, gambar kemaluan bengkak, gambar anu, gambar pelik, gambar aneh

Lelaki tersebut mengalami petaka akibat kencing di tepi kubur tanpa disedarinya.

Entah urat mana yang salah di kemaluan pemandu taxi tersebut hingga sejak awal mei lalu kemaluannya tidak turun turun selepas dia kencing ditepi pekuburan islam.

Pemandu tersebut bercerita ketika dalam perjalanan balik kira kira jam 9:30 dia menahan air kencingnya sejauh 15 km dan dah tak mampu untuk menahan agi hingga akhirnya di berenti di satu kawasan di tepi jalan,tanpa di sedarinya kawasan itu adalah pekuburan orang kampung.

Waktu itu saya buka sip dan kencing ,sambil melihat di sekeliling,kemudian saya melihat tanda,”tanah pekuburan islam kampung Batu&*&*&*) Ibarat nasi sudah menjadi bubur tak mungkin saya berenti untuk menghabiskan kencing, katanya pada pemberita.

Ketika dalam perjalanan balik ,lelaki tersebut tidak mengalami apa apa kelainan,akan tetapi keesokan paginya rasa sakit dan berdenyut serta rasa panas mulai di rasinya di bagian kemaluan.

Lebih mengejutkan kemaluannya tidak bisa turun ,supaya tidak terlalu sakit,isterinya kadang meletakkan kain basah di kemalauan suaminya.

Pada pertengahan bulan mei lalu ,penyakit aneh itu juga tidak kunjung sembuh,Hingga akhirnya dia memutuskan untuk membawanya kehospital.

Mengadukan penyakit yang di alaminya,doktor hospital tersebut pun tidak dapat mengetahui dengan pasti punca kemaluan pemandu taxi itu tegak tak turun turun.

Akan tetapi setelah pemandu taxi itu bercerita, doktor menyarankan agar pergi bertemu dengan kepala kampung diamana ia pada awal bulan mei lalu telah kencing di salah satu kubur warga setempat.

Alami Penyakit Kemaluan Aneh 'Padah Kencing Ditanah Kubur' Alami Penyakit Kemaluan Aneh 'Padah Kencing Ditanah Kubur' Reviewed by OH Buletin on 9:49 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.