Anak Setan,Sanggup Rogol Ibu Kandung Berusia 71 Tahun

Anak Setan,Sanggup Rogol Ibu Kandung Berusia 71 Tahun | 'Saya mabuk lepas minum arak' itulah pengakuan lelaki 50 tahun bernama HJ setelah di tahan karena merogol ibu kandungnya sendiri yang berusia 71 tahun pada 3 Jun tempoh hari.

rogol ibu sendiri, gambar anak celaka, gambar ibu dirogol

Menurut pengakuan suspek, dia sudah 20 tahun berpisah dengan isterinya,selama itu juga dia tidak pernah berhubungan intim dengan mana-mana perempuan.

Mulanya disyaki punca kejadian akibat dari pada HJ yang terlalu kerap menonton video lucah, namun hal itu dinafikan oleh HJ sendiri di balai polis Kalimantan barat pada Jumaat lepas.

Anak Setan,Sanggup Rogol Ibu Kandung Berusia 71 Tahun |

Dalam kejadian yang berlaku pada jam 2.30 petang itu, HJ mengaku ketika itu dirinya mengetuk pintu bilik ibunya dalam keadaan mabuk selepas meminum arak ,saat ibunya membuka pintu dia pun terjatuh dan menindih ibunya dan langsung merogolnya.

Perlakuan terkutuk HJ Terbongkar, setelah mangsa berusaha lari dan meminta pertolongan jirannya selepas dirogol oleh anak kandungnya itu.

Manakala ibu HJ yang berusia 71 dirawat di hospital selepas mengadu mengaku sakit di bagian kemaluan.

Anak Setan,Sanggup Rogol Ibu Kandung Berusia 71 Tahun Anak Setan,Sanggup Rogol Ibu Kandung Berusia 71 Tahun Reviewed by OH Buletin on 6:47 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.