Suami Kantoi Kahwin Lain, Isteri Mengamuk Ugut Sumbat Cangkul

Suami Kantoi Kahwin Lain, Isteri Mengamuk Ugut Sumbat Cangkul | Risiko beristeri dua yang tak ubah seperti kisah cinta segi tiga yang awalnya indah namun akhirnya berakhir di balai polis.


Menurut sumber seorang lelaki berusia 40 tahun dan seorang wanita muda 24 tahun ditemukan pengsan dengan luka parah dikepala pada mangsa lelaki,manakala mangsa wanita hanya cedera ringan dengan lebam di bahagian pipi kanan.

Akan tetapi pada 13.06.06 semalam ,tiga beradik lelaki yang berumur 27 ,20,18 berjaya ditahan yang di duga kuat pelaku yang memukul pasangan  itu setelah pihak polis membentangkan siasatan.

Menurut pengakuan ketiga beradik itu,lelaki yang cidera itu adalah suami kakak kandung mereka kiah 35 tahun,ketiganya melakukan kekerasan berpunca daripada perasaan tidak puasa hati karena mangsa kahwin dengan wanita lain secara senyap senyap.

Pelaku “mohd sulaiman” Paling tua antara tiga beradik tersebut mengatakan Pada awal, Minggu lalu mereka sekeluarga singgah di rumah kakaknya.

Akan tetapi mereka mendapati kakak dan suaminya gaduh mulut,apang ipar yang kemudian lari setelah melihat kehadiran mereka dikejar oleh isterinya kiah menggunakan cangkul sambil mengugut “aku sumbat cangkul “kemudian di susuli oleh tiga beradik tersebut

Ketiga beradik berkenan Merasa geram selepas tahu bahwa abang ipar mereka kahwin dengan perempuan lain dengan senyap senyap yang diceritakan oleh kakak mereka sendiri.
Sejak Dari pada hari itu,ketiga berdik itu giat mencari abang ipar mereka untuk membuat perhitungan karena menyakiti hati kakak kesayangan mereka itu.

Takut akan hal itu,Mangsa kemudian membuat aduan di balai polis yang mendakwa bahwa dirinya telah di buru oleh tiga orang lelaki yang merupakan adik beradik isterinya sendiri.

Ketiga beradik tersebut pada awalnya sempat ditahan oleh pihak polis,akan tetapi dibebaskan semula karena tiada perkara yang serius.

Namun dendam dihati ketiga beradik itu semakin menjadi jadi selepas abang iparnya membuat repot polis hingga mereka bergelap mata memukuli Lelaki yang merupakan abang ipar mereka sendiri.

“Kami memukulinya hingga tidak sedarkan diri,adik saya menampar isteri mudanya hingga pengsan”

“Ketika kami hendak beredar dia bangun dan lari,(Dia rupanya pura pura pengsan) kemudian saya mebaling batu yang mengenai kepalanya”

“Batu itu saya baling kebadannya,tapi kena kepala” kata lelaki yang paling tua antara tiga beradik tersebut.

Manakala dua adiknya hanya tertunduk dan nampak takut,ketika di soal siasat yang mungkin baru pertamakali menjadi tahanan polis.

Ketiganya ditahan selepas Mangsa membuat melaporkan kejadian itu kebalai polis.Setelah di siasat di dapati mangsa sebenarnya sudah 2 tahun menjalin hubungan suami isteri dengan isteri mudanya dan lebih mengejutkan isteri muda mangsa juga tidak mengetahui bahwa suaminya sudah pernah berkahwin dan memiliki anak berusia 1 tahun dengan isteri tuanya.

Akibat daripada ulah mangsa,ketiga beradik tersebut terpaksa menjadi tahanan luar untuk sementara waktu dan wajib melaporkan diri kebalai polis sekali dalam 3 hari dalam jangka 5 bulan

Suami Kantoi Kahwin Lain, Isteri Mengamuk Ugut Sumbat Cangkul Suami Kantoi Kahwin Lain, Isteri Mengamuk Ugut Sumbat Cangkul Reviewed by OH Buletin on 2:49 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.