Suami Sibuk Cari Nafkah, Isteri Digoda Bapa Mertua Sampai Terlajur...

Suami Sibuk Cari Nafkah, Isteri Digoda Bapa Mertua Sampai Terlajur... | Niat di hati seorang isteri karena kasihan dan ingin menjaga bapak martuanya yang sendiri di rumah menjadi tragedi yang sangat memilukan apabila niat ikhlasnya di jadikan sebagai kesempatan.


Berikut kisahnya:


Saya nak minta pandangan semua. Saya dah berkhawin selama 4 tahun, saya berumur 24 tahun . Sepanjang perkhawinan saya dan suami tinggal di rumah martua . Tahun pertama semua nya okay berjalan lancar, tahun kedua ibu martua sy meniggal atas sakit . Lepas berberapa bulan ibu suami meninggal, saya bercadang nak duduk sendri bersama suami, memandangkn mak martua pun tak ade, ayah martua saya tidak bekerja, jadi saya sedikit segan untuk tgl bersama dia di siang hari.

Masa ni saya mengandung 6 bulan .. bapak martua saya mula menujukkan minat terhadap saya, habis digoda saya. di beli bunga2 di pegang2 saya, saya tak bagi tahu suami risau suami tak percaya, memadangkan bapak ni seorang yang berserban putih Dah menjadi jemaah tetap di masjid, saya ajak suami berpindah tapi suami kesian kan ayahnya memandngkn hanya dia saja anak lelaki. Saya sangat2 tekanan. Hari2 saya menangis akibat bapak martua raba saya, cium saya. Saya juga manusia biasa.

Lama2 saya juga tewas akan desakan cinta dan rasa kasihan pada dia . Apa perlu saya buat, bole dikatakan hmpir setiap hari saya ditiduri bapak martua sendiri . Rasa sangat berdosa . Tapi makin lama timbul perasaan cinta dan sayang pada bapak martua sy.. Kerana dia sangat pandai mengambil hati, saya cuba buang jauh2 rasa ni . Tapi bapak martua saya benar2 hendak mengahwini saya. Tapi saya berangapan dia hanya ingn puaskan nafsunya .

Saya mmg benar2 tak percaya orang yang bergitu alim dan warak snggup menodai menantu sndri . Selepas suami saya pergi kerja, habis saya dikerjakan . Mungkin sbb saya ni bendul. bapak martua kata tidak mengapa kerana dia ayahnya . Suami juga sering kata saya bendul.

Sepajng saya mengandung dari usia 6 bulan sering diperlakukan begitu oleh bapak martua tanpa pengetahuan suami saya . Sehingga lepas beranak habis saja pntg 44 hari saya teros dikerjakn . Sedangkn suami saya dia nasihat supaya berpantang selama 6 bulan . Saya sangat takot jika perbuatan terkutuk saya nak diketahui suami saya . Saya pun tak rela . Tapi selaluu lemah dengan kata pujukanya . Saya sangat berdosa . Saya pernah minta suami ceraikn saya, kerana terlalu tekanan, suami tanya mengapa, saya kata ingat berpindah.

Suami turutkan saya akhirnya kami berpindah. Suami cari kan seorang janda yang cantik untuk dikhawini, alhamdulillah bapak martua terima . Saya sangat lega dan bersyukur. Saya hidup dengan bahagia di rumah sendri bersama anak dan suami. Saya sangka saya akan selamat , bapak martua saya mula buat hal semula. Rindukan saya. Dalam seminggu 2x dia akan kerumah saya dengan alasan nak menjenguk cucu , dia mengajak saya bersama, saya tolak.

Saya tidak ingin lakukan zina terkutuk lagi, tapi dia mengugut untuk menceritakan segalanya apa yg telah sy lakukan dgn dia pada suami saya, saya menangis minta simpti untuk dilepaskan. Bapak mertua mendesak, akhirnya saya tewas . Sehingga sekarang perbuantan ni sering berulang . Saya takot untuk pergi ke pejabat agama, kerana terlalu takot di ambil kesempatan lagi . Tlg la bantu saya .saya sangat tekanan . Bapak mertua juga melakukan seks di luar tabii bersama saya . Berkali2 sy diperlakukan seperti hamba . Talong jangan kecam . Bagi pandangan yang murni .


Suami Sibuk Cari Nafkah, Isteri Digoda Bapa Mertua Sampai Terlajur... Suami Sibuk Cari Nafkah, Isteri Digoda Bapa Mertua Sampai Terlajur... Reviewed by OH Buletin on 10:45 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.