Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Rahim Hancur

Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Rahim Hancur | Keganasan seksual kembali menimpa di negara jiran apabila seorang gadis 15 tahun dimana kemaluannya di sumbat dengan kayu sepanjang satu meter, dipercayai suspek pelaku terinspirasi dari kes Enno Farihah yang berlaku beberapa bulan lalu.

kes jolok kayu di rahim ,kayu, gambar suspek jolok kayu di pangkal rahim, disula kayu bekas kekasih

'Saya terinspirasi dari kes eno yang saya lihat di tv' kata salah seorang pelaku berumur 17 tahun yang di tahan pada Isnin 02.06.2016 baru-baru ini.

Ketiga pelaku juga mengaku bahawa mereka mamasukkan kayu kedalam kemaluan mangsa sebanyak tiga kali selepas puas merogolnya.

kes jolok kayu di rahim ,kayu, gambar suspek jolok kayu di pangkal rahim, disula kayu bekas kekasih

Sebelumnya mangsa telah di rawat di hospital karena mengalami pendarahan di bagian kemaluan akibat di tusuk menggunakan kayu yang berukuran cukup besar hingga mengakibatkan rahim gadis tersebut luka parah dan mengakibatkan pendarahan.

[ Artikel Berkaitan : Kronologi Dan Punca Kemaluan Gadis Disumbat Kayu Hingga Rahim Hancur ]

Dalam kejadian yang berlaku pada sabtu 01.06.2016 di fahamkan gadis berkenan di rogol selepas balik daripada solat berjemaah dari masjid oleh ketiga lelaki salah seorang adalah bekas kekasihnya.

Manakala motif kejadian masih belum di sahkan, namun menurut  laporan kepolisian manado AKBP Suprayitno semalam ia berkait dengan perasaan cemburu seperti kes yang menimpa arwah Enno dahulu.

kes jolok kayu di rahim ,kayu, gambar suspek jolok kayu di pangkal rahim, disula kayu bekas kekasih

Manakala ayah mangsa yang cuba dihubungi pemberita untuk memberikan penerangan, enggan mengulas lebih lanjut kerana keadaan anaknya yang masih trauma.

“Saya belum tidur,saya tak boleh bagi tahu karena saya belum mampu untuk menjelaskannya,katanya ketika dihubungi pemberita sebentar tadi.

Punca sebenar akan di kemaskini kemudian.

Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Rahim Hancur Sumbat Kayu Dikemaluan Bekas Kekasih Hingga Rahim Hancur Reviewed by OH Buletin on 10:58 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.