Erra Fazira Akui Sukar Tolak Cinta Shahir Walau Pernah Idam Lelaki Berusia

Erra Fazira Akui Sukar Tolak Cinta Shahir Walau Pernah Idam Lelaki Berusia | Mengakui sebelum ini dirinya sememangnya berniat untuk bersuamikan lelaki yang lebih tua, dalam masa yang sama Erra Fazira tidak dapat menolak rasa cinta kepada Shahir kerana telah melengkapi ciri lelaki idamannya.


“Saya pernah berniat untuk mencari orang yang lebih tua dan macam-macam lagi, tetapi bila hati terima ciri-ciri (lelaki muda) begini, sukar untuk saya menidakkannya. Kita masih tidak tahu apa yang akan berlaku di masa depan, saya serahkan soal jodoh ini kepada takdir sahaja, sebab Allah sahaja yang mempunyai kuasa terhadap hati saya”

“Memang saya lega, bila akhirnya Shahir membuka mulut, dalam masa yang sama mengurangkan beban saya untuk berhadapan perkara ini seorang diri. Ternyata tidak banyak yang boleh saya kongsi, tetapi ketika ini fasa hubungan kami masih lagi mengenali dengan lebih rapat antara satu sama lain,” katanya kepada Malay Mail Online.

Erra sebelum ini pernah dua kali mendirikan rumah tangga bersama Yurry KRU dan juga Engku Emran. Apa pun, semoga perjalanan kisah di antara Shahir dan Erra ini akan terus mekar sehingga ke jinjang pelamin dan jannah.

Erra Fazira Akui Sukar Tolak Cinta Shahir Walau Pernah Idam Lelaki Berusia Erra Fazira Akui Sukar Tolak Cinta Shahir Walau Pernah Idam Lelaki Berusia Reviewed by OH Buletin on 8:56 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.