Gambar Dan Identiti Isteri Kedua Adi Putra

Gambar Dan Identiti Isteri Kedua Adi Putra | Pelakon Adi Putra dalam beberapa hari ini menjadi perbincangan hangat hartawan dan juga artis tempatan apabila adi dikabarkan telah melangsungkan pernikahan dengan seorang wanita baru baru ini.


Menurut sumber pernikahan kedua adi putra itu tidak diketahui oleh isteri pertamanya aida yusuf 41.

Dimaklumkan isteri kedua adi putra bernama Norshahida Zolkafly 33 tahun,bertugas di bahagian korporat sebuah agensi kerajaan.


Akhbar melaporkan isteri baharu Adi itu juga seorang ibu tunggal beranak satu dan mereka turut menjalankan perniagaan bersama-sama semenjak setahun lalu.


Adi pada Disember 2013 pernah menimbulkan kontroversi selepas dia dilaporkan mempunyai skandal dengan isteri orang dari Johor sehingga melibatkan laporan polis dan disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan.


Namun pihak polis menutup kes berkenaan dan diklasifikasikan sebagai “no futher action” atau tiada tindakan lanjut.


Dalam pada itu perkahwinan kedua Adi ini dikatakan tidak diketahui oleh isterinya Aida Yusof, 41.

Rumah tangga Adi dengan Aida sebelum ini pernah berhadapan dengan masalah apabila Adi memfailkan perceraian di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur terhadap Aida pada 11 Mei 2012 dan membatalkan hasrat itu kemudiannya.

Hasil perkahwinan Adi dan Aida sejak 14 April 2006, mereka tidak mendapat cahaya mata kerana Aida sering keguguran namun mereka mempunyai seorang anak angkat perempuan berusia empat tahun.

Sebelumnya adi dan isteri pertaman pernah menjalani kaedah persenyawaan luar rahim setelah isterinya 3 kali keguguran,dan ramai natizen mendakwa itu adalah punca adi putra kahwin lain.

Mengulas tentang keguguran yang di alami isterinya itu,adi berkata perkara itu berlaku disebabkan oleh paktor kandungan yang tidak kuat.

wanita yang dikatakan telah menjadi isteri kedua adi putra ini bagai manapun enggan menguas dan memberikan sembarang kenyataan.

“maaf saya tidak boleh memberi sembarang kenyataan buat masa ini katanya singkat ketika dihubungi menurusi aplikasi whatsapp.




Gambar Dan Identiti Isteri Kedua Adi Putra Gambar Dan Identiti Isteri Kedua Adi Putra Reviewed by OH Buletin on 10:19 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.