Gempar! Budak 3 Tahun Diliwat ,Dubur Disapu Balm Dan Dicucuk Solder Panas Hingga Maut

Gempar! Budak 3 Tahun Diliwat ,Dubur Disapu Balm Dan Dicucuk Solder Panas Hingga Maut | Hanya karena dengki dengan pasangan suami isteri yang merupakan saudara sendiri,seorang lelaki 30 sanggup meliwat budak yang masih berumur 3 tahun sebelum membunuhnya dengan sangat kejam di kediri jawa timur.


27.06.2016 seorang kanak kanak ditemui separuh mati(koma) dengan kecideraan teruk di seluruh badan,kepala, serta luka bakar di bagian dubur.

Kanak kanak tersebut sempat di larikan kehospital akan tetapi pada selasa kelmarin 28.06 2016 tepat pada jam 02.00 malam,kanak kanak tersebut disahkan meninggal dunia akibat kecideraan yang tertalu teruk.

Setelah pihak polis mengembangkan siasatan atas kematian kanak kanak  yang mencurigakan itu Sentot Yuniarto pekerja kedai Elektronik yang juga merupakan pakcik mangsa di tahan pada 29.06.2016

[ Artikel Berkaitan : Kronologi Dan Gambar Suspek Liwat Dan Solder Dubur Budak 3 Tahun ]

Pada awalnya Sentot Yuniarto ditahan karena memberikan keterangan yang kurang masuk akal serta kelakuannya yang agak aneh semenjak hari kejadian.

Sentot berkata anak saudaranya itu maut akibat terjatuh dari tangga,akan tetapi hasil bedah siasat menemukan luka luka dibadan mangsa dipercayai akibat dari penderaan.

Pelaku yang tidak bisa mengelak,akhirnya mengakui perbuatannya ,Pihak keluarga mangsa terkejut karena mereka tidak menyangka bahwa pelaku yang baru menikah 6 bulan dengan adik saudara perempuan mereka meliwat dan membunuh anak mereka.

Menurut siasatan awal,pelaku juga pernah meliwat mangsa pada mei 2016 lalu ,karena ketagih,pelaku jemudian cuba melakukannya semula pada 27.06.2016.Mangsa yang cuba melawan membuat Sentot geram dan menghabisi nyawa anak saudaranya itu.

Ketua polis kediri Wibowo mengatakan,telinga dan hidung bayi malang tersebut mengeluarkan darah dipercayai dipukul dengan menggunakan hammer besi di bagian kepala, luka bakar lecet di bagian dubur mangsa dipercayai di cucuk dengan solder panas dan pemutar skru yang di sapukan balm panas.

Gempar! Budak 3 Tahun Diliwat ,Dubur Disapu Balm Dan Dicucuk Solder Panas Hingga Maut Gempar! Budak 3 Tahun Diliwat ,Dubur Disapu Balm Dan Dicucuk Solder Panas Hingga Maut Reviewed by OH Buletin on 5:45 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.