Ira Kaza Kembali Buat Gelekan Maut, Kali Ini Tak Pakai Seluar Pula

Ira Kaza Kembali Buat Gelekan Maut, Kali Ini Tak Pakai Seluar ? | Belum pun sempat reda kemarahan dan kritikan dari netizen berkenaan video tarian gelek ‘ghairahnya’ tempoh hari, anak kepada pelakon dan penyanyi terkenal, Ira Kaza sekali lagi menggemparkan laman sosial apabila muncul dengan video tarian terbarunya.

ira kaza, gelekan ira kaza, gambar seksi ira, ira kaza, video gelekan ira kaza

Lapor MyNewsHub semalam, kali ini Ira Kaza dilihat lebih ekstrim apabila menari seoalah tanpa seluar dan hanya memaki baju labuh baju tidur, berbanding sebelum ini yang menggenakan seluar legging.


Video yang berdurasi 28 saat itu dikesan dimuat naik pada semalam dan mula tersebar di aplikasi Whatsapp dan turut dikongsikan di laman perbualan wechat.

Kazar dalam responnya mengenai video pertama dahulu, menyifatkan sebagai ia perlakuan biasa bagi seorang remaja yang meningkat dewasa namun turut meluahkan rasa kesal dan sedih dengan tomohan yang dilemparkan terhadap dirinya yang dianggap seolah-olah tidak tegas dalam mendidik anak.



Pemerhatian kami di laman sosial juga mendapati ada yang menyifatkan Ira hanyalah semata-mata mahu mencari populariti murahan untuk melonjakkan namanya agar dikenali ramai.

Apapun persepsi yang kedengaran, ternyata kini Ira berjaya ‘mencipta nama’ selaku antara “selebriti popular” di dalam carian internet.


Ira Kaza Kembali Buat Gelekan Maut, Kali Ini Tak Pakai Seluar Pula Ira Kaza Kembali Buat Gelekan Maut, Kali Ini Tak Pakai Seluar Pula Reviewed by OH Buletin on 7:43 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.