Lelaki Warga Bangladesh Tayang Alat Kemaluannya Akibat Melihat Gadis Berpakaian Seksi Depan Rumah

Lelaki Warga Bangladesh Tayang Alat Kemaluannya Akibat Melihat Gadis Berpakaian Seksi Depan Rumah | Gambar yang mula viral di laman sosial ini menunjukkan seorang lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang menayang alat sulitnya di hadapan rumah seorang wanita.


Kejadian dikatakan berlaku di kawasan perumahan di UPSI, Tanjung Malim, Perak.

Difahamkan, lelaki Bangla itu bertindak demikian disebabkan tertarik dengan mangsa yang tinggal di situ.

Aksi lelaki gila seks yang duduk di atas basikal sambil bermain adik itu menjadi bualan hangat di kalangan netizen, dengan rata-ratanya marah dan mengutuk aksi biadap lagi tidak senonoh berkenaan.


Seorang netizen, Nor Hakim menyatakan aksi jijik lelaki itu tidak akan berlaku sekiranya wanita tidak mengenakan pakaian seksi yang mencolok mata.

Anak dara pun duk tunjuk betik dengan apom, pakai baju sendat seluar ketat, padan la dengan mamat nih siap tunjuk yang original, tulisnya.

Sementara itu, Nur Khairunnisa berkongsikan pengalaman yang seakan sama dihadapinya ketika menyewa dengan rakan-rakan di sebuah flat.


Masa duduk menyewa dulu pernah kena gangguan macam ni dengan sorang pakcik kat situ, tapi takde la dia main bebird dia tu depan rumah, cuma dia selalu mengintai dekat tingkap.

Lepas itu selalu dok usha pakaian kalau kitorang jemur kat beranda, tengok baju pun jadi.. rasa macam nak hempuk je org tua tu, haih.. nak kata kita orang pakai ketat-ketat, idak la pun, bahaya betul, komennya.

Jadi, hati-hati lah ye wahai kaum wanita dalam berpakaian di rumah.

Lelaki Warga Bangladesh Tayang Alat Kemaluannya Akibat Melihat Gadis Berpakaian Seksi Depan Rumah Lelaki Warga Bangladesh Tayang Alat Kemaluannya Akibat Melihat Gadis Berpakaian Seksi Depan Rumah Reviewed by OH Buletin on 9:45 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.