Tiada Pelamin Dan Makanan Bermacam Jenis, Lelaki Ini Kongsi Perkahwinan Simple Tanpa Guna Duit Ibu Bapa

Tiada Pelamin & Makanan Bermacam Jenis, Lelaki Ini Kongsi Perkahwinan Simple Tanpa Guna Duit Ibu Bapa | Perjalanan nak mendirikan rumahtangga bukannya senang. Lagi-lagi bagi pihak lelaki kerana tanggungjawab mereka lagi berat sebab kena cari duit lebih untuk menghalalkan hubungan dengan pasangan pilihannya. Ada keluarga ingin buat majlis perkahwinan yang grand, dan ada juga yang lebih senang bersederhana.


Ada juga yang memilih untuk buat majlis persandingan tema yang pelik-pelik. Namun, bagi pasangan ni, mereka lagi senang untuk buat majlis yang simple sahaja. Berkahwin pada usia belasan tahun, mereka tidak menggunakan langsung duit daripada kedua orang tua mereka. Tidak ada pelamin serta tidak ada pilihan lauk dan minuman yang  fancy untuk tetamu. Baca untuk kisah lanjut.






Tiada Pelamin Dan Makanan Bermacam Jenis, Lelaki Ini Kongsi Perkahwinan Simple Tanpa Guna Duit Ibu Bapa Tiada Pelamin Dan Makanan Bermacam Jenis, Lelaki Ini Kongsi Perkahwinan Simple Tanpa Guna Duit Ibu Bapa Reviewed by OH Buletin on 8:41 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.