Lelaki Ini Selamba Berak Dalam Komuter

Lelaki Ini Selamber Berak Dalam Komuter | Seorang lelaki dengan selambanya membuang air besar di dalam sebuah komuter Shanghai Metro Line 2, cetus pelbagai reaksi netizen di negara itu.


Tindakan tidak bertamadun lelaki itu dirakam oleh beberapa penumpang yang duduk di hadapannya dan dimuat naik ke laman Weibo.

Walaupun menjijikkan, beberapa penumpang di hadapannya tetap tidak berganjak, malah merakam aksi menjijikkan lelaki itu cirit-birit di atas sekeping suratkhabar yang dijadikan sebagai alas.

Difahamkan, komuter tersebut berhenti setiap 2-3 minit di perhentian yang juga menyediakan tandas untuk kegunaan orang awam. Namun, lelaki terbabit mungkin sudah tidak mampu menahan kesakitan itu lalu melondehkan seluarnya dan membuang air besar di situ tanpa sebarang rasa malu.

Dalam kejadian baru-baru ini juga, seorang wanita dengan selambanya membuang air kecil di atas kaunter sebuah kedai di Taiwan. Wanita terbabit menadah air kencingnya di dalam sebuah cawan kecil yang kemudian meminum air kencingnya sendiri.

Lelaki Ini Selamba Berak Dalam Komuter Lelaki Ini Selamba Berak Dalam Komuter Reviewed by OH Buletin on 7:23 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.