Pelajar Sekolah Agama Dirogol 3 Lelaki Dan Kemaluan Disumbat Batang Ubi Hingga Mati

Pelajar Sekolah Agama Dirogol 3 Lelaki Dan Kemaluan Disumbat Batang Ubi Hingga Mati | Misteri penemuan mayat seorang remaja wanita 17 tahun dengan sangat mengenaskan tersangkut di sungai mengundang beberapa spekulasi.


Namun 12 jam setelah penemuan mayat misteri itu berjaya dipecahkan oleh pihak penyelidik kepolisian.

Lampung,kotabumi, ditemukan mayat seorang remaja wanita vina lindia dipercayai mangsa bunuh dan rogol,mayat ditemukan oleh orang awam sapri 52 tahun.

Bermula dari keterangan seorang suspek yang merupakan rakan sekolah mangsa yang berkebetulan tinggal berhampiran lokasi pembunuhan mengaku melakukan kekejaman itu bukan sendiri.

Polis kotabumi kemudian mengembangkan siasatan dan menangkap 3 pelaku yang masing masing berumur 18 ke 28 tahun.

Motif pembunuhan diketahui atas keinginan pelaku yang ingin memiliki handphone mangsa sebelum merogolnya secara bergiliran dan membunuhnya.

Tidak hanya itu sebelum mangsa di bunuh dan mayatnya di buang ke sungai kemaluaan pelajar sekolah agama tersebut di tusuk dengan batang ubi.

Hal itu terungkap setelah ketiga pelaku melakonkan balik adengan semula pembunuhan tersebut di kebun sawit kotabumi 02.08.2016 dengan 36 adengan semula.

Dalam lakonan tersebut posisi salah seorang pelaku di tukar dengan orang lain karena pelaku bernama dedi 28 meninggal dunia saat di hakimi orang awam.

Dimulai dari ketiganya yang mengikiti mangsa selepas balik sekolah dengan niat merampas handphone dan uang mangsa,sampai di lokasi kejadian,pelaku ari memukul kepala mangsa hingga terjatuh.

Kemudian pukulan berikutnya  di susul dengan pelaku bernama edi dan budiyono,saat mangsa sudah pengsan ketiga pelaku mengambil handpohone dan uang mangsa.

Akan tetapi muncul niat ingin merogol mangsa secara bergiliran yang dimulai oleh dedi ,budi kemudian ari,aksi kejam memasukkan batang ubi ke kemaluan mangsa di lakukan oleh dedi.

Selanjutnya pelaku ari dan budi memukul mangsa hinga tewas dan membuang mayatnya kesungai berhampiran lokasi.

Bagaimanapun kedua pelaku yang masih hidup masih dalam proses pebicaraan dimana keduanya di ancam hukuman gantung sampai mati.

Pelajar Sekolah Agama Dirogol 3 Lelaki Dan Kemaluan Disumbat Batang Ubi Hingga Mati Pelajar Sekolah Agama Dirogol 3 Lelaki Dan Kemaluan Disumbat Batang Ubi Hingga Mati Reviewed by OH Buletin on 12:08 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.